Stackars lillebror...

Klockan är redan 12.25 och jag måste göra mig och Tindra iordning. Idag ska hon nämligen vara hos mormor tills imorgon. Vi ska till Leos lekland i morgon! =) Det ska bli kul!

Vio var på BVC innan med Milian, och det gick bra. Förutom att dumma BVC-tanten tog inte en utan två sprutor på Milian,en i varje lår. Fast han var duktig, han sa ingenting vid första sticket, men sen började han gnälla när hon stack andra gången. Stackaren! Nu vägen han 7895 g och är 69,5 cm lång. Han huvudomfång är 43,8 cm. Han växer bra!

Tinden rusar förbi måste börja fixa och packa ner lite grejer som Tindra ska ha med sig. Milian ska vara hemma hos pappa så länge. Sen följer min syster med mig hem, men först ska vi gå på stan och shoppa lite. =) Ska även passa på att kolla lite i den nya barnbutiken i stan. Lilla Skattkammaren tror jag att det heter.

Har verkligen inte haft någon tid att lägga över bilderna från helgen, men jag lovar dom kommer anntingen ikväll eller imorgon..


Storasyster, taget igår...



Lillebror vill också vara med! =)

Kommentarer
Postat av: mia

fick inte milian två stycken sprutor vid 3månaders-vaccinationen också? det fick eddie iallafall.. =)

2009-08-10 @ 22:23:35
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: mia

usch då vad tråkigt med feber =/

Hoppas inte Eddie får det när han ska få sina sprutor nästa månad.

nja, han sitter bara ibland, och som högst har han suttit i ca 20 sekunder. så han sitter inte riktigt ännu. men han är på god väg =) Han rullar däremot ingenting, gör Milian det?

2009-08-11 @ 10:21:58
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0