Pita Souvlaki...

Kom hem från jobbet för att tag sedan. Va inne på banken och skulle kolla om dom bytte ut batteriet i internetbank dosan, men det fick man visst göra själv. Och smart sarah hade inte några pengar med sig så hon kunde inte köpa några heller. Ska jobba imorgon också, så får dra in om på Clas Ohlssons efter jobbet och köpa batteri där.

Segt att man jobbar hela helgen, men det behövs. Måste ju säga att det är lite skönt att komma hemifrån också lite. Och mina arbetstider är helt perfekta, börjar åtta och slutar två så jag är hemma till halv tre och då har jag ändå halva dagen på mig att göra saker. Och från halv tre fram till man ska gå och lägga sig hinner man faktiskt med en hel del..
 
Nu ska jag börja göra iordning mat, det blir grekisk hemmalagad pita souvlaki idag. Gott Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0