Mama Wish For...

Nu är det inte långt kvar tills min födelsedag! 13 dagar för att vara exakt. Sen är man 22 år, shit vad det låter gammalt. Jag är inte någon ung mamma längre ju! Fast jag känner mig absolut inte som 22, och folk som träffar på mig tycker att jag ser mycket yngre ut också. =) Har stött på folk som trorr att jag varit 16, 17 år. Ha! Så folk blir lite förvånade när jag berättar att jag inte bara har ett barn, utan två. De ni! 

Ja, så kommer vi till vad jag önskar mig. Slängde ihop en liten önskelista så mina nära och kära vet vad jag vill ha:






Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja de va ju en del ;) men väldigt fina grejer :) den svarta krota jackan är skitsnygg, jag vill ha den i rosa! o den andra svarta tröjan har jag i brun/gråt. skitskön är den :)

2009-08-30 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0