Liverpool spelar just nu...

Jobb idag igen, men nu så är jag ledig, tror jag kommer få jobba nästa helg igen, vi får se. Magda var så snäll att passa barnen idag. För M skulle också jobba i kyrkan idag. Så snällt av dig gumman! =) Jag är lite seg och trött idag. Måste ner till affären, posta tre paket och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, "Bröllopsduellen". Mycket rolig film och jag blir nästan bortskrämd från att gifta mig! Haha! =) Blir man verkligen en sån där Bridezilla som alla säger?!

Nu är det iaf Liverpool som gäller hemma hos oss.
Dom spelar just nu match och alla sitter samlade framför tvn utom jag. =) Jag passar på och sätta mig här istället.


Hela Liverpool gänget!



Lika som bär i sina Liverpool tröjor. =)


 


Kommentarer
Postat av: Wictoria - Sebbs mamma!

Gud vad lika dom är!! =D åh så söta!

2009-08-16 @ 20:42:01
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: mia

dom är så jäääkla lika =)

man tar ju inte miste på att de är syskon iallafall! =)

2009-08-17 @ 09:55:40
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0