Jobb hela helgen...

Igår kväll var jag helt slut, jag orkade inte göra någonting, och alldra minst orkade jag sätta mig vid datorn. Idag gick jag upp sju och skulle jobba, fick ta bussen idag då det har blivit punktering på bakhjulet på Ms cykel, som jag annars brukar cykla på till jobbet varje dag. Det var så himmla mycket folk på bussen och det blev såklart försenad. Jag kom fem minuter försent till jobbet. Inte det bästa sättet att börja morgonen på. Men som tur äter vi bara frukost det första vi gör på jobbet, så det var ingen större fara.

Jag fick sluta en timme tidigare, så det var skönt. Jag kommer nog decka tidigt ikväll. Jobb imorgon också, sen har jag jour på söndag, så dom kommer att ringa in mig om jag behövs.


Tindra tittar på TV



Och Milian ligger och leker i sitt babygym...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0