Intensiv dag...

Det ska bli så otroligt skönt att få kura ihopa oss i soffan och pusta ut efter en intensiv dag. Men först ska jag såklart blogga lite! =) Jag steg upp kvar i sju idag, tog bussen tjugo i åtta till jobbet. Det var inte så stressigt idag utan man kunde ta det lungt och jag fick till och med sluta redan halv ett. Det var ju tur det annars vet jag inte om jag hade orkat med Leos Lekland idag.

Efter jobbet mötte jag upp mamma, Rasmus, Adam, Vicky och Tindra nere på stationen och vi tog bussen tillsammans hem till oss. Tog en snabb fika och gjorde oss iordning, sen gick vi hela vägen till Leos, fast det tog bara 20 minuter ca. Var där och lekte i över två timmar och Tindra tyckte det var hur kul som helst! Vi var hemma tills sex och då hade mamma mat färdig här hemma. Hon hade stannat hemma med Milian, då han fick feber igårkväll efter sprutorna, och han hade fortfarande lite feber idag. Jag tror dock att han är feberfri nu.


Tindra tyckte det var allra roligast att hoppa i hopptornet...



Och på studsmattorna...



Här kryper hon genom en tunnel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0