God natt!

Nu är jag trött! Vi kom hem sent igår, (kommer skriva mer om vad vi gjorde och så) och sen steg jag upp halv sju för att jag skulle jobba på hotellet idag. Efter jobbet mötte mamma och Vicky upp mig med mina små barn. Vi gick i stan och kollade lite idag också. De var lite mer marknad och mer för barnen idag. Har tagit en del bilder som jag ska visa också, men jag är alldeles för trött nu.

Kom hem vid sex, och då var det att sätta sig direkt vid datorn och kontrollera alla Traderavinster. Jag har fått sålt nio aktioner och redan tjänat in strax över 400 kr. Det är absolut inte dåligt! Var och vägde två paket och skickade iväg ett. Satte mig vid tvn vid nio och såg att Hotel Rwanda började och jag hade ju fortfarande inte sett den. M såg den härom dagen och tipsade om den. Och den var verkligen jätte bra, och hemsk! Usch!


Nu ska jag gå och lägga mig, mina ögonlock hänger och vill stängas för natten. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0