Gåvor från Grekland och nytt köksbord...

Vi kom hem sent igår efter en trevlig kväll med mat och gott hos Ms föräldrar. Vi fick en massa presenter som dom hade köpte i Grekland. Tindra fick lite kläder och stora plastdjur och Milian fick kläder, vi vuxna fick 2 flaskor Sambuca och en flaska Crema di Lemoncello. Så nu har vi fyllt på vårt lilla barskåp ännu mer.

Just de, vi var och hämtade bordet igår också vi skruvade ihop det igårkväll när vi kom hem. Och det är riktigt snyggt där inne i köket nu. Nu ska det bara upp en hylla och lite små saker sen är vi färdiga i köket. Självklart ska jag visa en bild på hur det blev, men just nu ligger det en stor diskhög på diskbänken som måste diskas upp först. Så det ser lite trevligare ut!

Igår avslutades mina aktioner på Tradera, och på 6 aktioner känade jag in 199 kr. Tack för det! =) Folk är som galna. Dom köper barnkläder som galningar! Hehe, fast man kanske inte ska uttrycka sig om det när jag själv är likadan. Fast jag köper hellre nya kläder iofs.


Bild från igår innan vi skulle till Ms föräldrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0