Fastnade framför tvn...

Jag har gjort mycket idag. För det första så har jag jobbat, slutade vid två och var hemma till halv tre. Tog något snabbt att äta, sen stack jag ut med barnen. Vi gick till lekplatsen och Tindra fick springa fritt. Det märktes på henne att hon tyckte det var kul. Hon lekte med sitt nya hinkset i sandlådan, åkte rutschkanan helt själv, jagade fåglar, plockade stenar och pinnar, gungade, vi blåste bubblor som hon jagade m.m. Sen gick vi till affären och köpte lite smått och gott, bla annat vaniljsås. För direkt när vi kom hem satte jag igång och baka rabarberpaj. Mums! Tvättade lite och lagade kvällsmat. M stack till jobbet strax innan nio. Och jag fastnade framför tvn och kollade precis på Oceans Thirteen. Jag tycker dom filmerna är så bra, och jag hade inte sett den. Och den var bra!



Jag har tagit lite kort idag också, men jag är för trött för att lägga upp dom. Sängen kallar, som sagt mycket gjort idag och nu är jag trött! Imorgon ska vi upp i tid. För imorgon kommer Frida och lämnar över Tuva. Jag ska sitta barnvakt medans dom är iväg på UL. =) Det ska bli kul, så jag får känna på hur det hade varit att vara trebarns mamma. Haha!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en goodiebag i samarbete med Kitsch.se



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-goodiebag.html



Var gärna med :)

2009-08-03 @ 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0