En liten tröja...

Vilken underbart väder vi har va?! Usch, bara moln och regn. Jag blir så trött! Det har verkligen inte vart mycker till sommar det här året! Den har regnat bort totalt! Vi hade fint i två veckor sen har det regnat och varit tråkigt väder varje dag i stort sett. =(

Det var lungt på jobbet idag med, skönt när man slipper stressa. Men jag vet att vi kommer att få stressa imorgon. Det är alltid så på söndagar. Jag fattar inte varför dom inte tar in mer personal då. Spara pengar antagligen! Efter jobbet gick jag lite på stan. Köpte batterier till min internetdosa och linsvätska, inte så roliga saker att shoppa. Men en rolig sak som jag köpte var en Nova Star tröja åt Tindra. Kunde inte låta bli att gå in på Krokodilia och kolla. =) Nu är det 50-70% rea på över halva butiken och dom har fått in en massa nytt från Molo bla. Ååh, jag vill ha! Haha!


Bild lånad från Babyshop

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tävlingen i min blogg är avslutad, kika in och se om du är den lyckliga vinnaren!! ^^

2009-08-15 @ 21:10:41
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0