Det är ingen lugn helg för mig..

Jobb idag igen, till 14.00. Så jag jobbar ju inte så länge och det är skönt! Men man är sliten när man kommer hem alltså! M jobbar kväll/halvnatt inatt. han börjar vid sju så förhoppningsvisst, om barnen somnar i tid ikväll, så kommer jag få min efterlängtade egentid! Imorgon jobbar jag igen, sen är jag ledig resten av veckan. Skönt! Hoppas på fint väder. Magda kommer nog på Torsdag så då ska vi ner till stan med barnen och titta lite i affärer. Kanske ta en fika på Strandbjörket, det är ju så fint där,Växjös största lekplats ligger precis intill och en liten ankdam. Det tror jag barnen hade tyckt varit kul, iaf Tindra. Milian fattar ju inte så mycket än tyvärr. =)

Är det något bra på TV ikväll?



Jag ska mysa med mina barn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0