Dagens shopping...

Dagen har gått fort, väldigt fort. För fort enligt mig! Var och lämnade Tindra hos mormor sen tog jag och min syster bussen tillbaka till Växjö. Vi gick lite i affärer, vi var inne på Polarn o Pyret och jag kom ut med en söt kjol till Tindra som jag länge har suktat efter. Sen var det ju ett stort pluss att det var halva rea priset, som gjorde att kjolen bara gick på 47 kr, när den egentligen kostat 195 kr. Det kallar jag ett kap! =) Sen var vi inne på tiimari där min syster köpte pennskrin och lite annat inför skolstarten, jag köpte inslagspapper.

Sen in på krokodilia och där inne hittade jag mycket snyggt och som jag gärna villa stoppa ner i en påse och ta med mig hem. Jag köpte lite kläder åt Milian den här gången. En piké liknande skorta och en t-shirt från Ikks. Mitt nya favoritmärke till Milian just nu! och sen köpte jag en Body och tillhörande byxa från Molo. 50% rea vilket gjorde det extra roligt! På Ikks tröjorna var det hela 70% rea! Allt gick på strax under 350 kr. Sen gick vi till BR och jag använde mitt presentkort på 100 kr och köpte lite leksaker åt barnen.


Body från Molo
Byxa från Molo
Kjol från Polarn o Pyret



T-shirt från Ikks
Piké skorta från Ikks




Leksaker från BR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0