Strålande...

Idag fick vi sovmorgon och sov till tio hela familjen. Fast Milian vaknade halv åtta i morse och villa äta, så var vaken ca en timme där men lyckades somna om igen. Idag är jag på strålande humör. Och ännu gladare blir jag då jag loggar in på min mail och ser att jag har vunnit ett presentkort på 300 kr på Maria Nyckelpiga. Jag var med och tävkade hos Ungmamma15 ju och hade turen att vinna! Whohoo! =) Det tackar vi för! Tror jag ska beställa något fint till Milian, hade ändå tänkt beställa lite kläder till Tindra nu i slutet på månaden..

Just nu sitter jag här med Tindra i knäet och lyssnar på Aerosmith. Fasen alltså att jag missade dom förra gången dom var i Sverige. Jag valde att åka till England istället och se Mötley Crüe, Marilyn Manson, Iron Maiden och en massa andra bra band. Inget jag ångrar så, men hade helst sätt dom också, men man kan ju inte vara på två stället sammtidigt. Nästa gång dom kommer ska jag fasen se dom! =)

Idag vet jag inte vad vi ska göra, vill iaf gå ut. Det ser ut att vara ganska fint väder idag så. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0