Ute i det varma...

Idag har vi varit ute två gånger. Först var jag och M ute med båda barnen och gick en liten runda. Sen vid fyra kom mamma och min syster och då stack vi ut igen och gick en lite längre runda. Gick till affären också och köpte varsin glass och lite gott till ikväll. Det har varit sjukt varmt ute idag, riktigt härligt! =) Hoppas det förblir så nu! Min mamma stack innan vid åtta ochskulle till jobbet, men min syster är kvar och hon ska sova här. Vi har haft det trevligt, kollat på robinson och ätit godis. Hehe!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Vi ska nog bara ta det lungt jag och M. Min pappa skulle förmodligen komma upp nästa vecka också. Det var länge sen jag träffade honom nu. Jag har ju lite svårt att komma ner till Ystad nu för tiden.. Så det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0