Hemma från stan...

Kom precis hem från stan. Vi steg upp vid halv nio i morse och jag gjorde iordning mig och Tindra. Milian fick stanna hemma med M. =) På stan mötte jag upp mamma och Victoria. Gick lite i affärer och så. Köpte en tunnare vårmössa åt Tindra, och sen fick hon en klänning också. Bytade också batteri i Ms klocka. Funderar lite på vad jag ska köpa åt Tindra och Milian i deras påskägg. Dom måste ju också få något. =) Imorgon ska vi till City Gross och handla så ska se om vi hittar något litet där till dom.

Just nu sover Tindra i sin vagn, Milian sover i vår säng och jag håller på att fixa lunch åt hela familjen. Det blir potatismos och fiskpinnar. Sen vid två ska vi möta Frida och Tuva på lekplatsen, så barnen får leka av sig lite. Sen drar vi nog hem till oss så barnen får i sig lite fika och vi får kaffe. =) Funderar på att baka några negerbollar lite snabbt innan vi ska gå?!. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0