Fortfarande allergisk mot katt och ägg...

Sitter här med Milian i barnselen. Vi fick ju en sån av Jörgen och Kamilla sist dom var här och hälsade på. Och måste säga att dom är skit bra, speciellt nu när man har två små. Då kan man springa omkring och göra sysslor samtidigt som Milian är i ens famn. Han har ju blivit väldigt mammig och ligger gärna i min famn och vill absolut inte ligga själv i sin säng.

M är borta på sjukhuset med Tindra. Dom har gjort nya allergitester på henne nu och M ringde precis. Hon är fortfarande allergisk mot både katter och ägg. Men det är inte riktigt så farligt som förrut. Hon kan vistas med katter men det skulle inte funka att vi skaffade en katt. Läkaren hade tydligen sagt att vi skulle börja ge henne små mängder ägg i hennes mat också, så ökar chansen att hon kommer att tåla det sen. Katter kommer hon dock alltid vara allergisk mot trodde läkaren. Lite synd, men vi får skaffa hund istället då. Hehe! =)

Medans dom har varit iväg har jag sprungit omkring i lägenheten och städat och haft mig. Håller på och tvättar för fullt, vikt in tvätt, diskat, plockat undan och har till och med bäddat sängen. =) Och nu ska jag börja med maten...

Kommentarer
Postat av: Madelene

Får jag fråga hur hennes allergi mot katter visade sig? Min minsting har nämligen börjat få konstiga saker, och misstänker att det kan vara katterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0