En kall dusch av storasyster...

Idag är jag inte alls kry. Jag fick inte sova så många timmar inatt och sen har jag ont i ena bröstet. Men inga knölar?! Hum, konstigt!.. Så fort jag la Milian i hans säng vaknade han till och villa inte alls ligga där längre. Han är så mammig och vill sova brevid mig hela tiden. Men det var lite svårt inatt för Tindra vaknade till redan vid tolv och ville sova i vår säng. Och så mycket som hon rör sig i sömnen vågar jag inte låta den lille sova där också. Så mellan fyra och halv sex imorse försökte jag få Milian att somna i sin egen säng. Puuh!

Milian skulle ammas vi åtta imorse och lät han då ligga kvar vid min sida. Och för att göra saken ännu roligare så vaknar Tindra strax efter nio, vilket inte jag märker. Helt plötsligt börjar Milian gråta, jag vaknar och känner hur blött det har blivit i sängen. Tänkte att det kan ju ändå inte vara han som kissat ner hela den pölen! Jag tittar upp och där står Tindra med mitt vattenglas i sin hand. Hon hade hällt allt vatten över oss och stackars lillebror är helt plaskblöt! Stackare! Så det blev bara att gå upp och byta på honom och sen villa han ammas igen. La mig sedan på soffan för att jag skulle få sova lite. Sov till halv tolv, och det behövdes.

Men jag mår fortfarande inte bra. Tror jag har lite feber med, det känns som det. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0