Försvunnen tandborste!

Jag och Tindra kom upp från badet för en liten stund sedan. Hon verkligen älskar att bada eller rätta sagt hon älskar att plaska! Hela badrumet är blött efter Tindra har badat. Efter vi hade badat klart fick Tindra lite spagetti och köttfärssås och det verkar som inte det är en så stor hit alltså. Hon föredrar andra köttpuréer och fiskpuréer. Hon fick även lite mango- och banan puré till efterrätt, och det älskar hon verkligen! Nu sover hon middag iaf, får se hur länge hon sover. Hon sover ju knappt om dagarna längre. Det är väldigt sällan hon sover mer än en timme.

Jag gick igenom några lådor och gissa vad? Jag hittade sladden till kameran, vilket betyder att jag kommer att lägga upp lite bilder på Tindra här nu. Bra va!

Ska snart ner till affären och köpa gröt till Tindra. Måste även köpa en ny tandborste. Jag har ingen anning vart hennes tandborsta har tagit vägen. Jag hade den igår ju! Och jag lägger den alltid vid våra tandborstar. Helt mysko!


//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0