Mys, Gos och Lek!

Mys, gos och lek är tre bra ord att beskriva den här dagen. Vi har bara vart här hemma och lekt, gosat och haft det mysigt! =) En perfekt hemma dag. Tindra badade innan med M. M låg själv i badkaret från början och när Tindra såg det blev hon jätte ledsen. Hon ville ju också bada! Så självklart fick hon hoppa ner hon med och ni skulle sett henne alltså. Hon blev jätte glad och lekte och plaskade ner hela badrummet och mig. =) Vi åt Shepards pie till kvällsmat, och tror det eller ej så somnade Tindra redan vid åtta ikväll. Så skönt att få egen tid! Jag tror att anledningen att hon har varit vaken så länge dom senaste dagarna har varit att vi har varit borta en massa och rutinerna har störst pga det.

Jag skulle vilja gå på stan imorgon, har direkt inga pengar men det är alltid mysigt att gå på stan och träffa folk. Får se vad som händer. Ska sätta mig framför tvn och bara slappa nu, sen är det dags för sängen.

God natt på er!


Se så stadigt hon sitter



Mammas sötnos!



Tindra är minsan ingen badkruka inte! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0