Shopping! =)

Kom precis hem från stan, vi åkte ner dit strax efter tolv och har varit där sen dess. Jag, Tindra och Matthias bara. =) Jag och M behövde lite nya kläder så vi bestämde oss för att ta 1500 kr var från sparkontot och shoppa lite nya kläder. Så de var det vi gjorde idag. Det blev en del. Köpte ett linne, en poloklänning, leggins, benvärmare, en stor hoddie, en tröja, tre par trosor och ett par svarta pumps. Jag är nöjd! =) Haha! Sen efter all shopping satte vi oss på macdonalds och åt. Jag beställde en Happy Meal och fick en bok, vilket Tindra älskade! =) Ska lägga in lite bilder på bilddagboken sen ska jag göra iordning lite mat åt Tindra. Det fick bli en lite senare matportion idag och en extra vällingportion i stan istället. Det blev lättare så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0