Tindras första babymacka!

M jobbar precis hela dagen och det är ju sååå tråkigt att bara vara hemma själv. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Städa behövs så knappt, bara lite småplock. Hade velat gå ner till stan, men har inga pengar. Dom kommer inte förrens imorgon. Segt!

Idag till frukost fick Tindra smaka på babymacka. Jag bredde en liten macka med smör och lite leverpastej till henne som jag delade i små små bitar. Det gick ju inte riktigt hem. Hon stoppade fyra, fem bitar i munnen. Men sen var det bara kul att kladda och leka med dom. Jag tror att hon inte riktigt tyckte om leverpastej. Ska prova med bara smör nästa gång. =) Lilla gumman börjar bli stor och äter samma mat som sin mamma och pappa snart. =)


Lite tveksam...



Kan det här vara gott?



Nja, inte riktigt min smak. =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0