Shopping på stan idag..

Det blev sent igår, väldigt sent. Efter vi hade varit i Värnamo stack vi hem till Lennarth och Ingrid. Vi var inte hemma förren halv tio igår kväll. Och vi hade inte ätit någon kvällsmat. Så det var därför det inte blev någon uppdatering. Idag vaknade Tindra tio över sju och var hur piss som helst. Ni kan ju gissa hur pigg jag va! Så jag lät hennekrypa runder mellan oss i sängen medans jag halvsov.  Efter ett tag jag gick upp och bytade blöja och gjorde iordning ersättning till henne, som hon fick. Och vilken tur jag hade, för hon somnade och sov äna fram till tio i nio. Då fick jag gå upp. M ligger fortfarande och sover, den latmasken! Men jag ska väcka han snart för vi ska till stan snart. Skulle köpa lite grejer åt min syster och MÅSTE verkligen köpa kläder åt Tindra! Även fast vi inte ha pengar, men vi får ta från sparkontot. För det är verkligen nödvändigt! Och vi har ju ändån 12000 där. Och M jobbar ju en massa nu så det gör ju inget.

Äh, ska väcka M nu. =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0