Sen lunch..

Nu har vi precis ätit lunch, det blev en väldigt sen lunch så vi kommer nog äta ganska sent ikväll med, om vi ens äter vill säga. Vi sov ganska länge idag, ända till tio. Man får vara glad över den lilla sovmorgon man får.

Vid ett tiden kom Frida och Tuva och hälsade på. Så fick Tuva och Tindra ligga och leka med varandra. Dom blev jätte glada när dom såg varann. Gav varandra värsta leendet och så. Dom tog leksakerna från varann, för självklart är de ju så att just den leksaken som Tuva lekte med skulle Tindra också leka med. Hehe! Hon vill inte dela med sig av leksakerna alls. =) Och stackars Tuva blev jätte rädd så fort M visade sig, (jag kan förstå henne) och blev jätte ledsen. Så M fick stänga in sig i arbetsrummet och inte visa sig sen.

Nu ska jag diska och plocka undan lite. Och hoppas på att Tindra somnar till en stund så jag att jag kan slänga mig framför tvn och slappa för en stund. =) Nu måste jag sluta för nu ska M ha datorn, skriver lite senare och då kommer det även lite bilder från helgen och framåt.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0