Nya Walkman mobiler...

Sitter och kollar på olika mobiler över internet. Min mobil är ganska seg nu alltså. Man hör knappt någonting när man pratar med någon och vissa av knapparna är jätte tröga att trycka ner. Så nu är det dags för en ny mobil! Har två månader kvar av det här abonnemanget, men vet inte om jag kan vänta så länge. Det är sjukt störande när folk ringer och man inte hör vad dom säger! jag vet att om jag beställer en ny mobil via telenor, som jag har nu, förlängs mitt abonnemang bara. Så tror jag ska göra så istället.

Nu ska man bara bestämma sig för vilken man ska ta?! Vilken tycker ni? Jag vill helst ha en Sony Ericsson, och helst en Walkman mobil eftersom jag har en sån nu och jag älskar dom! Är inne på någon av dom här:


                             


//S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den upphällbara verkar bra!

2008-10-23 @ 18:21:10
URL: http://ishalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0