Lite grejer att fixa...

Igår kväll mådde jag inte alls bra. Vi handlade ju igår och min bror och Ms bror följde med oss hem. Lagade chili con carne och åt mig skit mätt! Sedan en massa godis på det. jag mådde så illa att jag trodde att jag skulle spy när som. Men det gjorde jag aldrig. Gick in till vårt sovrum och la mig med Tindra och båda somnade. Haha! Visst är jag social!

Snart ska Tindra ha sin lunch sen vid två ska min bror ta tåget ner till ystad, sen ska vi fixa en massa saker, för vi har fått låna bilen idag. Man får passa på och fixa allt som ska fixas när man har bilen. Och det brukar alltid bli en del saker. Så kommer antagligen vara borta större delen av den här dagen tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0