Intygelse om graviditet...

Den här dagen har gått så sjukt snabbt. Tindra somnade för en stund sedan, så nu har man lite egen tid och det är alltid lika skönt. =) Idag fixade vi en del grejer. Var nere på försäkringskassan och lämnade in intyget om att jag är gravid. Skickade även in en lapp om att M lämnar över 140 av sina föräldradagar till mig. Jag fick ju bara halva min föräldrapenning, tack vare att jag har redan använt alla mina föräldradagar nu och när man har gemensam vårdnad måste den andra föräldern godkänna att den vill lämna över deras. Lite störande, men rätt ska ju vara rätt. Och förhoppningsvist får vi resten av pengarna i början på nästa vecka, men man vet ju aldrig med försäkringskassan...

Imorgon vid ett kommer mamma. Hon ska stanna här över natten, så får jag lite sällskap. M jobbar ju i stort sätt hela dagen imorgon. Från 08.00-13.00, sedan 15.30-22.00. Vi ska käka pizza imorgon, och det var så länge sedan att jag längtar nästan. Haha! Ska ju även träffa min barnmorska vid tre och prata om det här med sammandragningarna. Dom har ju gått över en del, har ju tagit det lugnare nu, men dom ligger på mellan 5-10 st per dag. Vi får se vad hon säger helt enkelt...


Snart börjar Tila Tequila, och det är ju the big finale så det måste man ju se. =) Ska lägga in lite bilder på bilddagboken först...

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Du är utmanad



http://niicol3e.blogg.se/2008/october/utkast-jag-blev.html

2008-10-29 @ 21:25:00
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0