Gårdagen gick jätte bra!

Kom precis hem. Gårdagen var trevligt, förutom att jag var så sjukt trött. Vi sov över där och den här gången hade vi kortisonsalva och tavegyl med oss. Vi fick sova i deras finrum där katterna inte får vara i, och dom hade storstädat hela lägenheten. Vi var även väldigt norgranna med om man villa ta i Tindra var man tvungen att tvätta händerna först och hans syster som brukar leka väldigt mycket med Tindra, gick och bytade till rena kläder. Självklart fick katterna vara ute hela natten och hon gick inte i närheten av dom! Och nu gick det jätte bra! Hon fick inga utslag och hon sov jätte bra inatt! =) Så skönt för henne!

Snart ska vi hem till min mamma i Rottne och vara där över dagen bara. Sen kommer M och hämtar oss på kvällen. Vi ska äta tacos och gulla med min systers halvsyster. =) (Vi har inte samma pappa jag och min syster, och det är nu han som har fått barn med någon annan tjej) Sen ska vi hem och mysa hela familjen. =)

Skriver mer ikväll. Bilder kommer även från hela helgen. =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0