Bullbakning på gång...

Dagen har gått väldigt snabbt, kan inte fatta att klockan redan är tjugo över fyra! Har gjort en del idag, badade med Tindra och hon tyckte det var såå kul. Plaskade och hade sig. Sedan var det dags för henne att få sin purémat och hon fick lite äppel- och päronmos till efterrätt. Mango, päron och äpple är dom godaste fruktpuréerna enligt Tindra. Sedan var det dags för mig och M att få lunch. Det blev lax, potatis, hollandiesås och rivna morötter. Det var gott! =)

Nu har jag även använt matberedaren jag fick av Ms föräldrar när jag fyllde år. Har börjat att baka bullar nu. Det tog en liten stund innan jag fattade vilket verktyg och hur man gjorde. Men till sist luskade jag ut det. Så vi får hoppas att det blir bra nu. Dom står för jäsning just nu och ska stå i tio minuter till sen ska det börjas göra en massa kanelbullar. =)

Wish Me Luck...


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0