Äntligen kan vi dammsuga!

Vilken trist dag! Detta vädret gör en så himmla seg och trött! Det är så grått, mörkt och tråkigt väder ute att jag bara ville gå och lägga mig igen när jag vaknade. Men det var bara att palla sig upp iaf. Åt frukost för ett tag sen och nu sitter Tindra och håller mig sällskap här framför datorn. Ska börja diska och göra oss iordning snart. Igår fick vi våra dammsugspåsar, vi har ju försökt hitta några som passar vår dammsugare men med inget lyckat resultat. Jag hittade en bra sida på internet där dom säljer dammsugspåsar till i stort sätt alla dammsugare som finns. Sen får man hem dom i posten efter en dag, hur bra som helst ju! Så nu ska jag dammsuga för fullt här! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

oh! länka gärna till den hemsidan!!

2008-10-30 @ 11:28:18
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0