50års fest!!

Jahopp. Igår var vi borta precis hela dagen. Gick upp vid tio (fick lite sovmorgon) gjorde oss i ordning och åt lite frukost. Vid tolv kom M hem och då bar det av hem till hans föräldrar, fick lunch där. Sen väntade vi på att Isabelle skulle komma hem efter skolan, så hon kunde passa Tindra medans jag och M stack ner till stan och letade efter present åt Ms mamma som har sin 50-årsfest idag. Det blev nått riktigt fint! =) Vågar inte riktigt skriva vad, man vet ju aldrig vem som läser här. Hehe. Sedan stack vi hem till Ms föräldrar igen och började hjälpa dom med allt som ska förberedas till festen.
Vi var hemma vid åtta, och då var jag så trött att jag verkligen inte orkade blogga. Och nu ska vi iväg igen. Jag är så gott som klar. Ska bara fixa iordning mitt hår och packa ner alla Tindras saker som hon ska ha med sig. Vid två börjar kalaset, men vi blir hämtade en stund innan. Kommer antagligen vara borta större delen av den här dagen också. Men ska försöka skriva ikväll om jag har tid och ork.

Ha det så bra så länge...


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0