Rymmer storlek 74 nu...

Tindra har fortfarand einte sovit någonting. *Pust!* Men hon är trött, det märks på hennen för hon är lite små gnällig. Vi lekte på golvet innan framför tvn och kollade lite på Bolibompa, men hon ville hällre resa sig upp mot mig och soffan hela tiden. Hon sträcker sig efter glasbordet också, lite jobbigt för hon är ju inte så stabil än och jag är rädd att hon slår sig ju.

Idag satte jag på henne storlek 74 och dom passar jätte bra på henne nu, trodde att dom skulle vara för stora men det var dom inte. Alla hennes bodys i storlek 68 börjar bli lite korta i armarna nu. Dom krymper iofs lite i tvätten men ska nog börja använda storlek 74 nu. Har en del men långt ifrån tillräckligt, så det blir att shoppa lite kläder åt gumman igen! Hon växer ju så det knakar! Ska ju till Ullred nästa vecka så kommer väl handla en del där iaf, men jag vet ju inte riktigt hur kvaliten är på barnkläderna där. Någon som vet?


Men herregud...Nu har hon somnat här brevid mig i stolen!! Haha! Det gick snabbt! =)


För 5 minuter sen:




Nu:




Ska lägga henne i hennes säng nu...

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag tycker att den nya designen är fin!! vad du kämpar och står i, var försiktig så du inte anstränger dig allt för mycket! :) vart är det ni bor förresten?



Caroline

2008-11-06 @ 18:14:43
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan,

jag har bara positiva saker att säga om ullareds barnkläder. Håller bra och man har ju en massor att välja mellan, sen är det ju ett plus att det är billigt också:)

2008-11-06 @ 19:15:19
Postat av: Caroline

Jodå det vet jag ! har ju två små styvsöner på 3 och 1,5 år som lever runt som galningar! man blir ju helt slut efter ett dygn med dom ! men underbart är det!

Jag bor i sthlm! brukar ni vara här ofta?

2008-11-06 @ 22:41:42
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0