Ny ultraljudstid...

Idag fick jag en ny tid till ultraljud på posten. Den 23 December kl 11.30 ska vi dit. Ska kolla så inte min livmoder ligger för "kanalen" där den lille ska ut. =) Barnmorskan trodde inte att det skulle vara så, men hon ville vara på den säkra sidan för den låg ganska så långt ner vid det första ultraljudet. Och om det nu skulle vara så att den ligger för, så kommer det att bli kejsarsnitt. =/ Vet inte riktigt vad jag känner inför det, hade hellre sett att jag födde normalt. Men men vi får se hur det blir..

Nu har jag och Tindra kollat på idol, Tindra börjar bli trött så ska göra iordning en flaska välling till henne och försöka få henne att somna. Sen ska jag sätta mig ner själv i soffan under en gosig filt, med en kopp varm oboy och kolla på Narnia - prins caspian. Och tända mina nya doftljus...

Ha en trevlig fredagkväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0