Vild och galen..

Så nu är jag hemma igen, efter en dag på stan med Nicole och Thilian. Det va jätte trevligt! =) Köpte mig en hårfärg sen tog vi en fika vid strandbjörket. Kollade ut mot växjösjön och snackade bebis. Skit fint väder har det varit också! Riktigt härligt! Och nu så har jag kommit hem. M har inte kommit hem än, som tur är. För här ser ut som ett bombnedslag. Måste plocka undan lite! Tanken är ju också att M ska färga håret på mig när han kommer hem, men frågan är om han verkligen orkar de. I värsta fall får jag färga det själv.
Usch, ska nog ta mig nått att äta innan jag börjar plocka undan.


Tindra sitter i sin babysitter nu och är helt vild.. Här får ni en video på henne:


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0