Våren är här...

5 Mars...

14.49
Idag steg jag och Matthias upp vid halv tio. Hade tid hos barnmorskan vid tolv. Allt såg bra ut. Jag har gått upp 13 kilo under hela graviditeten, jag är ju inte så stor. Och mitt mått på magen var 33 cm. Jag ligger precis under normal kurvan, men innom det minimala. Och huvudsaken är att man följer kurvan, vilket jag gör. Och hjärtljudet låg på 142, vilket var bra. Det är bara mitt järnvärde som är lite lågt. Jag försöker verkligen ta dom äkliga järntabletterna men dom går bara inte ner. Mår så illa av dom och spyr faktiskt med. usch! Så jag försöker äta mer järnrikt istället. Leverpastej på mackan till frukost och så. Men pigg är jag. Dom senaste dagarna har jag lyst som en sol, inte varit trött och varit på bra humör. Det är nog det fina vårvädret som står för en del där faktiskt. Det är sååå härligt! Hoppas det håller i sig nu bara och vi får en fin vår och sommar!

Går över till vecka 38 på fredag. Bara två veckor kvar.. =)

Ska hålla Matthias sällskap medans han lagar sin lunch nu, annars blir han tjurig. Vadå sällskapssjuk?! :oP


19.26
Håller på och laga mat nu. Var ute på CityGross och handlade mat för en vecka framåt nu. Börjar bli lite trött. Ska väl kolla på Roomservice och top model sen blir det nog att lägga sig i sängen. Kanske läsa lite.. hm.. Imon ska vi ingenstans så då ska både jag och Matthias sova ut. Sen skulle jag tippa på att de blir ännu mer bullbak. :oP Bullarna är ju redan slut. och denna gången ska vi göra dom ännu saftigare.


//Lill.S.


//Lill.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0