Snart dags?!

8 Mars...

Skriver lite snabbt bara..

Idag vaknade jag vid halv åtta av att jag behövde gå på toa. Jag hann inte mer än in på toan och av me trosorna så gick vattnet! Säkert en till två deciliter strömmade ut på golvet. Blev lite rädd. Väckte Matthias för han låg och sov. Och han festade igår ju. Han tänkte att de är ju typ sista gången han får tillfälle till de, och de är ju trots allt två veckor kvar till beräknad födsel. Så han va ju jätte bakis. Så typiskt! Rignde BB. Och dom sa att jag skulle komma upp på en kontroll. Det kan ju va så att vattnet går även fast man inte har några värkar. Vilket jag inte hade. Så dom ville se så allt va okej och att de verkligen va vattnet. Kom upp dit och dom kunde inte fastställa att de verkligen va vattnet, även fast dom sa att de verkade så på min beskrivning. Så jag fick åka hem igen. Och invänta värkarna..
Och detta kan ju ta upp till två dygn.. Så det är bara vänta och se nu. Vattnet håller fortfarande på att sippra ut. Har fått lite värkar, men inga regelbundna. Så om allt går rätt till har man en liten bebis om upp till tre dagar.. =)


Ska ta och vila nu.. Vem vet vad som har hänt när jag skriver här nästa gång?!... =)


//Lill.S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åhhh vad kul :) Lycka till :D

2008-03-09 @ 17:30:48
URL: http://niicol3e.blogg.se
Postat av: Harri - pappa och morfar

Den 9:de mars kl 21:15 föddes min dottersdotter Tindra!

Hon tog lång tid på sig att titta fram men allt gick bra, utan komplikationer. Hon vägde 3080g och var 49cm lång.

*Överlycklig*

2008-03-11 @ 13:05:31
Postat av: Nicole

Åååh grattis :D såg din pappas kommentar:)

2008-03-11 @ 22:24:06
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0