Min dotter Tindra..

I Söndags kväll klockan 21.09 föddes min dotter Tindra. Hon vägde 3080 g och var 49 cm lång. Hon va frisk och allt va bra med henne. Kan inte beskriva med ord hur stort det var och hur stora känslor det var när hon kom ut och dom la henne uppe på mitt bröst, och jag fick se henne för fösta gången. Hon va helt perfekt! Det kändes helt overkligt att det var hon som hade legat i min mage i nio månader, men ändån så naturligt. Glömmer aldrig hur hon låg där och försökte öppna ögonen för första gången. Och vilka ögon alltså! Hon har fått mammas ögon, stora. =)

Det har varit fullt upp dom senaste dagarna, allt har gått stup i ett. Så har inte haft tid att blogga. Ska skriva lite mer senare när allt har lugnat ner sig.


image16


//Lill.S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

guud vad vacker! :)
Och jag är avundsjuk för att du fått din bebis och inte jag xP

2008-03-15 @ 13:00:34
URL: http://niicol3e.blogg.se
Postat av: Harri - pappa och morfar

HURRA HURRA HURRA HURRAAA

2008-03-20 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0