Bullbak igen..

6 Mars...

Jag och Matthias sov till elva idag. Matthias bror kom och ringde på dörren. Så vi va tvugna att gå upp. Annars hade vi nog legat kvar en stund till. :oP Så skönt att äntligen få sova ut lite. Fast jag va ju på toa sisådär fem gånger inatt. Och jag är helt klarvaken varje gång jag går upp. Har svårt att somna om och dyligt. Så det blir inte så mycket sömn sammanlagt för min del iaf.

Skulle aldrig ha nämnt det fina vädret igår. För sent igårkväll började det snöa!!? Så deprimerande! Jag som trodde att våren va här. Men envisa snön ger sig inte, den måste lägga sina sista snöflingor sent in på våren. Så har de ju vart dom senaste åren. Snö mitt i April liksom..

Idag har jag och matthias stått och bakat bullar...igen... Matthias ville göra allt, och jag fick inte göra någonting. jag har aldrig varit med om en person som är så ivrig när han bakar bullar. Men det blev mycket fler bullar och mycket mer mumsiga blev dom med. Så nu har vi gått och ätit bullar hela dagen. Jag mår nästan illa nu. :oS Ska börja laga kvällsmat nu. Ska bli "Köttbitar a la Kantarell- och konjac-sås gryta".. hehe..


image15


//Lill.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0