Yrat runt på stan...

*Pust*, vad varmt det är ute. Jag hade hört att det skulle bli regn, men så blev de ju absolut inte! Härligt! Man ska ju verkligen inte klaga lliksom. Inatt sov Tindra ganska bra igen. fast hon vaknade vid halv sex och gnällde bara. Det räkte med att jag gick upp och klappade henne över pannan sen somnade hon om igen. Och vaknade vid sju istället. Det är så sjukt skönt att hon har börjat sova bättre om nätterna nu. Slipper man gå som en zombie om dagarna ju.

Kom precis hem från stan. Vi va på clas ohlssons och köpte en termos, en kylväska och en mus till datorn, för Matthias mus är ju sönder, så han har fått ta min. Vilket gör att jag inte kan vara på min dator. Sedan köpte jag linsvätska, som är mindre kul och intressant. Vi va inne på Lindex en sväng och kollade med. Köpte en jätte söt Sverige klnning till Tindra. Som hons ka ha på lördag. =) Sen va vi även inne på Baby & Kids och köpte lite bra att ha grejer. Som nässug och en nagel sax. Dom har ju sagt att man ska försöka riva bort naglarna. men Tindras naglar är så mjuka så dom är helt omöjliga att riva av. Köpte en grill på ÖB också. =) Så nu har vi äntligen kommit hem. Har vart runt över hela stan känns det som.

Så nu sitter jag här, och Tindra bara sover. M skulle egentlligen färga håret på mig. Men han ska ju repa vid fem så det blir nog inte så. Men det ska ske nu i veckan!



Inköpt på Clas Ohlossons.


Inköpte på baby & kids



Jätte söt sverige klänning från Lindex



Tindra i bilen. Så söt  ju!



Jag i bilen.

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0