Vår lilla linslus...

Hurra! Det är finare väder idag, kanske inte världens sommarväder men det regnar iaf inte. Men vem vet, bara för att jag sa så så förvånar det mig inte om det börjar ösregna sen när vi ska börja gå. Håller på och gör mig iordning till sista gången på babymassagen. Idag ska jag få avtrycket av Tindras fot och hand också. =) Det kostade ju ingenting det heller. Jag har sån tur. Det området jag har hamnat på har skit bra grejer, allt gratis och dom har den ända öppna förskolan i hela Växjö.

Ska kolla om det finns tvätttid anntingen idag eller tidigt imorgon. För jag måste verkligen tvätta innan Linda och hennes pojkvän kommer. Har ju inga rena kläder! Kaos!

Tindra är en liten linslus, hon håller ju på och ler och nästan skrattar en massa och jag vill ju så gärna fånga det på bild. Men så fort jag tar fram kameran slutar hon med det roliga hon håller på med och bara stirrar på kameran. Hon tycker typ att det är världens mest intressanta grej. Ifall hon är irriterad eller småledsen tar man bara fram kameran och tar kort på henne, så lugnar hon ner sig direkt. Haha! Perfekt ju!


Mammas lilla linslus! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0