En liten händelse...

Vilken tråkig dag det är igen, bara en massa regn hela tiden. Det är så mörkt här i lägenheten så man måste ha varenda lampa tänd. Blir väl att sitta inne hela dagen och kolla på film. Igår kollade vi på Cloverfield. Den va läskig, men det var jobbigt att den var filmad precis som The Blair Witch Project. Sådär ammatörmessigt, ryckigt och dant. Vilket blev ganska jobbigt i vissa scener. Och jag absolut hatade slutet! Mer än så säger jag inte, för er som ännu inte har sett den. Helt okej film, men jag funderar på om det inte var mer negativ en possetiv över den. Nog om den nu!

M kommer snart hem från jobbet, första dagen för honom på det andra jobbet. Så nu har han två jobb, och han kommer antagligen inte vara hemma så ofta. =( Det är tur att jag har vår underbara dotter att ta hand om dagarna, annars hade jag bara suttit här och häckat. Eller nä, jag hade förmodligen jobbat kvar på hotellet och städat undan från grisiga tyskar. Det var faktiskt ett helt okej jobb, man fick sköta sig själv. Och det gick alltid en massa skvaller om olika gäster.

Jag glömmer aldrig den gången när det var fullt på hotellet, och vi hade jätte mycket att göra. Det var några norska konferans snubbar som hade festat hela natten och jag skulle städa några av deras rum. Dom såg inte så farliga ut. Så hade jag bara ett rum kvar att städa. Jag knackade på som vanligt, ingen öppnade. Jag gick in och det låg någon i sängen helt utslagen. "oj ursäkta mig, jag skulle bara städa här. Klockan är halv två, när ska du checka ut?" (Alla gäster skulle ha checkat ut innan ett.) han gnydde lite och sa snart. Hum okej. Men han checkade aldrig ut innan två. Och vi slutade två. Så jag fick helt enkelt struna i att städa det rummet. Och det var väl tur de. För dagen effer städade någon annan det rummet. Och det visade sig att den norsken som bodde där hade skitit ner sig i hela sängen! Det låg bajs precis överallt i sängen, som var helt omöjligt att få bort. Dom hade fått ta ur hela sängen och stänga av det rummet, för att få en ny säng! Så jävla äckligt!! Jag hade ju spytt!  Hur fan fungerar vissa människor ibland?! En vuxen man som skiter på sig för att han är så ful? Det är ju fan inte normalt!!

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0