Duktiga Tindra...

Jag är sååå glad att Tindra sover om nätterna. Jag känner mig som en helt ny person, som vaknat upp ur en dvala. Igår somnade hon vid halv tio och sov ända fram till sju. Duktig flicka! =)

Badade precis Tindra. Hon gilar verkligen att bada nu. Fast hon gillar inte när man lyfter upp henne ur badet. Blir väl lite kallt för henne. Nu ligger hon brevid mig i sitt babygym. Ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag göra iordning Tindra, mata henne igen. För vid tre är det dags för babymassage. Sen efter det ska jag ner till stan för att träffa Nicole och Thilian en stund. Och se om han har växt något. =) Sen ska vi hem igen för ikväll spelar Sverige mot Grekland. Och Alle, basse och dom från bandet kommer hit och kollar på matchen tillsammans med oss. Lite trevligt sådär! =)

Men nu måste jag börja göra mig iordning.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0