Snart babymassage...

Idag har jag sovit alldeles för länge känner jag. Gick inte upp förrens kvart över tolv. Men var då vaken en timme runt nio innan, för Tindra skulle ha mat. Både jag och Tindra somnade om, och nu ligger Tindra fortfarande och sover. Den lilla sjusovaren! Men jag klagar inte, jag har fått äta min frukost i lugn och ro.

Det verkligen pissregnar ner! Vid kvar i tre ska jag på babaymassage, så jag hoppas verkligen det har slutat regna då, annars blir de inte kul! Jag skulle va där lite tidigare idag, för innan själva massagen skulle vi göra hand- och fotavtryck i gips av Tindra. Som vi kan få sen. Och sånt är ju lite kul att ha! Annars blir det här väl en lika lugn dag skulle jag kunna tro. Vi ska framkalla lite bilder över datorn. Fujifilm hade nått specialerbjudande, där som bjöd på dom första 100 bilderna. Allt man behövde betala va portot, som ligger på runt 30 spänn.

Jag skulle vilja åka in till stan nu någon  gång innan midsommar. har ett erbjudande på H&M där jag får 50% rabatt på valfri babyplagg. Så tänkte köpa något fint åt Tindra som hon kan ha på midsommar. Förmodligen så ska vi till Rottne i Midsommar, men är inte säkert än. Det vet vi mer om ikväll. Jag vill dit iaf, det hade vart trevligt. Dom senaste två åren så har ju vi varit hos Matthias föräldrar, och nu när mamma är ledig så vill man ju passa på.

Batterierna på vår kamera är helt slut, så måste köpa fler. Så kan tyvärr inte lägga upp några bilder just nu.



//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0