Haft gäster...

Det blev ingen uppdatering igår. Skandal!! Vi hade faktiskt gäster och då kan man ju inte vara osocial och sitta vid datorn. Linda och David kom upp från Ystad och hälsade på. Det va skit trevligt. Var ju så himmla länge sedan sist vi såg. Tror det var nån gång kring jul, och då hade jag en liten bula på magen. Så det vart första gången hon träffade Tindra. =)
Vi var nere i stan en vända och shoppade lite. Jag köpte en svart klänning till mig själv och en brun klänning åt Tindra. Sedan åkte vi in om Matthias föräldrar för att mata deras katter. Dom är ju bortresta och vi har lovat att vi ska vara kattvakter åt deras katter. Så måste dit varje dag och mata dom. Det är tur att dom inte bor så långt bort från oss.
Sedan så satt vi och snackade gammla minnen och åt gått, killarna kollade på fotbollen. jag och Linda var mindre intresserade. Vi kollade på en skräckfilm också. =) Jag hittade en massa filmer som varken jag eller M har sett. Så vi bestämmde att i helgen blir det filmmaraton. Han är ledig hela helgen så det blir perfekt! =)

Så nu har Linda och david precis åkt hem. Jag ska snart gå ut en runda, måste ju mata katterna sen skulle jag nog upp en runda till Jysk. Jag och M har sett en soffgrupp där som är skit billig. Så vi kanske ska köpa den. Vi får se.

Ska börja göra mig iordning nu...

Svart klänning från Gina Tricot 75 kr på rean.




Brun klänning från Lindex 49,50 kr på rean.


//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

skulle vi in och bada nu på lördag eller ?

2008-06-26 @ 18:45:05
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för senast :) va jättetrevligt o träffas tycker jag! Ses snart :)

2008-06-27 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0