Hårsprej i rumpan...

Babymassagen var mysig som alltid, och Tindra bara låg och log och stirrade på mig under hela tiden. =) Man liksom bara smälter när hon är på det humöret. Så himmla gosig! Man vill bara krama ihjäl henne typ. Det blev inte någe stan för min del. Så jag gick hem och va med M istället. Vi har sprungit omkring och tjivats med varann. haha! Han sprutade hårsprej ner i mina byxor, på rumpan. ÅÅh! Så jag blev helt kladdig. Så jag skulle försöka hämnas med att stänka vatten på han. Det gick inte så bra. För det blev blött i hela lägenheten. Så nu har vi fått städa med.

Nu sitter han och kollar fotboll, tråkmånsen. Och jag sitter här. Jag ska iaf kolla ikväll när Sverige spelar. Snart kommer det en massa boys hem till oss. Ska nog ta ett litet snapsglas sambuca till matchen. Det är ju så gott! =) aja, får se hur det blir med de.

Nu ska jag poppa popcorn!! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0