Tindra är en svettis!

Inatt sov Tindra jätte bra. =) Hon somnade först vid halv åtta. Sen när jag och M skulle gå och lägga oss vid tolv, började hon vakna till. Så jag va smart att byta blöja på henne, så hon vaknade. Och sen matade jag henne. Och de va skit bra för hon vaknade inte sen förren halv åtta i morse. Första natten med henne som jag har sovit en hel natt. Så jag kände mig redigt utvilad när jag vaknade. Jag ska fortsätta göra så nu, så man får sova om nätterna. =)

Idag har M varit hemma hela dagen också. Alltid lika trevligt! Vi va ute en sväng innan, hem om hos hans föräldrar som är bortresta, för att mata deras katter. Det har varit sjukt varmt idag. Tindra har legat i blöja hela dagen. Hon är en liten svettis. Hon är sjukt varmblodad eller nått. För även om hon bara ligger i blöja och varje fönster är öppet i lägenheten så igger hon där och svettas. Så hon har varit lite grinig idag. Men så fort vi gick ut en runda blev hon lugnare.

Ikväll sitter M och kollar på fotboll, och jag kan ju inte säga att jag tycker det är så kul. Inte när inte det är sverige som spelar iaf. men men. Kanske blir en film efter matchen iaf. =) Men nu ska jag käka lasagne.




//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0