Tindra är en sjusovare!

Vaknade för en stund sen. Håller på och käka frukost nu. Har ingen aptit så här tidigt men vill få i mig något litet iaf. Kommer iaf äta nått i stan sen med Nicole ändån så. Tindra ligger fortfarande och sover. Den lilla sjusovaren. Fast hon har börjat vakna om nätterna igen! =( Dom tre senaste nätterna har hon vaknat vid fyra tiden. Även fast jag väcker henne vid ett för att mata henne så vaknar hon ändån vid fyra. Men det kanske bara en fas hon har just nu, hoppas hon börjar sova om nätterna snart igen. Det var ju så skönt!

Men nu måste jag börja göra mig (oss) iordning. Måste packa till oss båda, fixa mat åt Tindra och raka benen.. hehe.
Skriver sen när jag kommer hem!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0