SOMMAR!!

Det blev visst lite ändrade planer igår. En halvtimme efter vi kom hem så blev vi hämtade av Matthias mamma, så vi åkte hem till dom på middag och för att säga hejdå till Matthias farföräldrar som åkte hem till england innan idag. Det va verkligen kanonfint väder hela dagen igår. Måste ha varit minst 27 grader. Och det är lika härligt idag, fast lite blåsigare. Fast det är ju bara skönt att det fläktar lite. Matthias bror är i Bali nu. Fy fan! Va härligt! Han ska va där en månad nu. Jag hade gärna bytat med honom. Fast ifall det fortsätter att vara så här fint väder hela sommaren, så behöver man knappast resa utomlands för värmen iaf. =)

Kom precis hem från Babymassagen nu, det gick bra, förutom att Tindra blev hungrig och ville ha mer mat precis innan vi skulle sätta igång. Så jag missade lite. Men sen när hon väl fick massage blev hon lugn. Och nu ligger hon och sover i vagnen. Jag vill inte väcka henne så hon får ligga kvar där.

Jag håller på och jobbar på min solbränna. Har ju blivit så blek. Men nu har jag legat på balkongen två dagar i rad. Och visst har jag fått lkite färg iaf. Tycker solen tar bra! Men man måste nog ta de lungt nu i början så man inte bränner sig.


Snuttan ligger och myser i fasters säng.

Utsikten från balkongen.


Inte ett moln på himmlen.

Snuttan ligger och sussar söt i vagnen.



//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0