Ingen badkruka här inte..

Nu kan jag äntligen skiva igen. =) Var ju och mötte Nicole i stan innan vid elva. Sen köpte jag en blöjbyxa till henne, som hon kan ha och bada i. Vi åt också på Mac Donalds innan vi stack till simhallen. Det var trevligt, fast det var lite dumt att dom inte hade satt på värmen i babybassängen, dom gör tydligen bara det när det är babysim. Men Tindra fick bada lite i barnbassängen. Fast det var nästan på gränsen att det var för kallt. Så vi badade i bubbelpolen med dom istället, utan bubblor. Och Tindra gillade det som tusan verkade det som. =)
Medans jag var borta hade min söta M städat hela lägenheten, grovstädat med för den delen. Han är en duktig hemma-man. =) Sen ställde jag mig och bakade Scones. Dom blev skit goda. Det var ju så länge sen vi åt de sist, innan så åt vi det jämt.

Ikväll ska vi bara mysa! Han, jag och Tindra! Ska kolla på en massa filmer, och äta nått gott. =)


Tindra på badhuset




Myser efter badet



Så här glad var jag när jag kom hem till pappa


//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0