Hos mormor i Rottne...

Det ble visst en sen uppdatering idag. Vaknade ganska tidigt idag, men orkade inte gå upp förrens nio. Det har regnat nästan hela dagen, tråk väder! Bara inte resten av sommaren blir så här. Då blir jag ledsen. Just nu sitter jag i Rottne hos mamma. Jag och Tindra är här och hälsar på. Min lillasyster Lillan ville att vi skulle vara med på hennes skolavslutning imorgon. Så ska dit då. Sen åker jag hem nån gång på eftermiddagen.

Vi fick ett presentkort igår av en vän till Matthias familj. 200 kr på polarn och pyret. Jätte snällt ju! =) Men vi ska inte shoppa upp det med en gång. Hon har så mycket kläde just nu, så ska vänta tills hon har växt ut en del först. Och i den takten hon växer, lär det inte dröja allt för länge. =)

Ska nog gå och lägga mig nu. Är jätte trött! Lägger in bilder sen imorgon..

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0