Holy Smoly...

Oooookej, håll i hattarna nu!! Idag kom vi hem med en 50 tums plasma tv. =) hehe! Så nu har man bio här hemma. Köpte den på Mediamarkt för bara 12000. Inte så farligt tycker jag.

Har inte kunnat blogga förrens nu. Har varit iväg hela dagen, och sen va jag tvungen att fixa med tvn. Det är liksom jag som är teknisk här och inte Matthias som man kan tro. Han kan typ slå på tvn och ändra kanaler och ljudet, men inte mer typ. haha! nä nu va jag dum.

Vi var borta på bvc innan i förmiddags och Tindra fick sin första vaccinationsspruta. Usch, va hon blev ledsen. Stackars gumma! Sen vägdes och mättes hon också. Nu väger hon 5655 g och är 62 cm lång. Så hon har vuxit bra, även fast hon inte har ätit lika mycket. Beror nog på det varma vädret. Men det är ju så, även för oss. Man blir ju inte hungrig när det är så varmt.

Om en månad ska vi börja ge henne smakportioner. Ska bli kul! =)

Måste sluta nu, ska käka. Ska uppdatera mer imorgon.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0